Luahan Rasa Hati

Tuesday, August 23, 2011

Kembali Senyum ...

With Nothing Left To Say
# "maafkan saya"
satu ungkapan yang berat di pinta.
tapi diharapkan sangat dapat diucapkan .
sejak dua menjak ini .
aku asyik mendengar ,
tazkirah waktu solat terawih .
menceritakan perihal meminta maaf sesama manusia.
aku sedar, aku telah lakukan kesilapan .
jiwa aku kacau .
bila asyik memikirkan keadaan keliling yang penuh dendam .
aku tak berdendam .
tapi aku dapat rasakan .
ada yang menyimpannya didalam hati mereka.
Aku dah berbaik dengan mereka.
aku luahkan semua rasa hati .
harap tiada yang menyimpan lagi di dalam hati .
cuma satu belum selesai .
dan tak tahu bila akan selesai .
aku dah habis kata untuk di ucapkan pada dia.
apa lagi ?
"Mencari kata yang SEMPURNA"
tak jumpa hingga kini .
Ya Allah, bantu aku lapangkan dadanya menerima
maaf dari ku dan tidak menyimpan dendam lagi .


p/s: kita kena berani! itu saja caranya..

No comments: