Luahan Rasa Hati

Friday, August 26, 2011

Jiwa kembali tenang :)

† youth, speed, trouble, cigarettes
#Alhamdulilah . sebentar tadi aku dapat meminta maaf .
kepada rakan-rakan kelas ku .
aku harapkan dapat kembalikan .
situasi Kelas yang dulu .
aku akan usahakan .
Aku mahu kan kedamaian .
yahhh ! itu yang aku cari selama ini .
cuma aku harap anggukan dan kata ya itu .
lahir ikhlas dalam jiwa.
bukan paksaan atau sengaja berpura-pura.
Tapi kalau ya lah kau berdrama.
aku dah jalankan tugas aku sebagai manusia.
Cuma dia?
entah bagaimana.
Besar sangat kah dosa aku pada dia ?
sampai begini sekali dia menghukum aku .
hmmm .
aku harap , aku dapat selesaikan semua ini .
antara aku dan dia ..

"Maafkan juga buat pembaca yang sudi membaca post-post kita,
saya minta maaf jika kisah dan cerita saya .
buat anda terasa atau terasa sangat "ANNOYING"
sesungguhnya inilah Diriku ...
di dalam JALAN CERITAKU ... :)

No comments: