Luahan Rasa Hati

Friday, June 3, 2011

Kisah semalam ..

SR
Folio sastera bertimbun, bagusssss :)
19 hours ago · ·
  • You like this.
    • Nurul Fathiah Zulkarnain pergilah cari mentor kau seyh :)
      19 hours ago ·
    • SR siapa do? tak tahu lagi, tak datang hari jumaat :D
      19 hours ago ·
    • Nurul Fathiah Zulkarnain nak thu ? i know. ade fb dia lagi tuh . bgi seringgit dulu :)
      19 hours ago ·
    • SR lorghhhhhhhh takpa ah, rm1 tak mampu ah :|
      19 hours ago ·
    • Nurul Fathiah Zulkarnain pfttt . =,= kedekut gila seyh . tajuk folio ape kau dpt ?
      19 hours ago ·
    • SRi HAHAHAHA okay lah foineeee rm1, siapa dia? SYAIR SI BURUNG NURI 2 dengan DI BAWAH LANGIT TAKUT TAKUT :)
      19 hours ago ·
    • Nurul Fathiah Zulkarnain deal huh ? aku pegang nieyh cari kau satu sekolah :) hehe
      19 hours ago ·
    • SR okay takda hal ! siapa siapa?
      19 hours ago ·
    • Nurul Fathiah Zulkarnain http://www.facebook.com/profile.php?id=100001597577762 :)) kau kena sempoi . dia akan sempoi . tegur elok3 huh ! :) Mentor kau nieyh ! :DD
      19 hours ago ·
    • SR wooooo gila class monitor korang ennnnnnnnn? :O
      19 hours ago ·
    • Nurul Fathiah Zulkarnain yahhh bro . :) hahah . sesuai lah tuh ngan kau
      19 hours ago ·
    • SR asal puloit? :O
      19 hours ago ·
    • Nurul Fathiah Zulkarnain dia baiklah. mentor yg baik untuk kau :) percaya ckp aku .
      19 hours ago ·
    • SR HAHAHAHA benda betul, nobody's perfect in this world. aite? :)
      19 hours ago ·
    • SR okay fine hambikkkkkkk senior menang :/
      18 hours ago ·
    • SR delete ah comment tu haha :D
      18 hours ago ·
    • Nurul Fathiah Zulkarnain well ! :P aku dh suruh tunduk hormat. ehh , aku rasa prefer kau contact ngan mentor. sbb seolah-olah cikgu bagi folio korang sme dgn kami telah buat. mcm aku kan :) sme dgn mentee aku punye. so seng keje lah kan :) mentor kau dh kaji apa yg kau kena buat .
      18 hours ago ·
    • SR ya allah ya allah ya allah -,- tak faham tak faham, bila nak lepak sesama buat folio tu pun tak tahuuuu --'
      18 hours ago ·
    • Nurul Fathiah Zulkarnain hahah. lem*** betul . hurm , folio yg korang buat ! kami dh buat dah . tajuk yg kau dpt sama dgn mentor kau dpt :) senanglah , mentor kau tak payah nak fikirkan lagi, just refer dia punya folio dulu tuh je. ade faham ?
      18 hours ago ·
    • SR ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh begitoitttt :) siapa mentee anda? o.O
      18 hours ago ·
    • Nurul Fathiah Zulkarnain ishhh :P huh ? gue ? alahai .. nurul khalida. dia okey tk ?
      18 hours ago ·
    • SR nurul khalida? ohh haha budak table belakang gua tuu, entah. biasa jee.
      18 hours ago ·
    • Nurul Fathiah Zulkarnain heeee . ehhh ? okeyy . dia tak sihat ehh ? hmm =,=
      18 hours ago ·
    • SR aah, anjang aman masuk wad. tak tahu apa kena
      18 hours ago ·
    • Nurul Fathiah Zulkarnain huuuu . kesian . tapelah . senang je. :P tapi pfft. aku nak kau mentee aku doe. :) hahahahha
      18 hours ago ·
    • SR lorghhhhh asal pulak? haha cikgu bagi laki dgn laki, gegirl dgn gegirl. sebab boboy kebetulan sama cukup dgn korang punya class
      18 hours ago ·
    • Nurul Fathiah Zulkarnain sbb sng sikit nak sekeh :) hahah . yelahh . cannot try to flirt hahahaa :DD
      18 hours ago ·
    • SR pfftttttttttt kurr kurr
      18 hours ago ·
    • Nurul Fathiah Zulkarnain hahah . okey then . k lah gtg. pergi cari mentor kau . and keje kau akan mudah weyh :) salam'ualaikum . nite . =,=
      18 hours ago ·


      Kadangkala keberanian aku menjadi luar batasnya. Dan Tuhan sentiasa Tahu apa yang sedang belengu dihati aku .. Terima kasih Tuhan, rindu aku terubat kemarin ..

No comments: