Luahan Rasa Hati

Friday, June 3, 2011

Memori lama terbuka kembali ...

Untitled

Semalam aku dikejutkan oleh satu request friend di FB .
tak percaya . dia kembali .
hati berbelah bagi dulu untuk menjadi rakanya di FB.
kerana aku mahu move on dan lupakan kenangan tentang dia.

namun secara tiada angin atau ribut yang menyadai .
dia muncul semula.
untuk apa? apa dia lupa kisah dahulu ?
aku ditinggalkan dengan persoalan .

sekarang ?
aku keliru . untuk ketika itu aku berfikir panjang .
terbuka kembali satu peti yang dah lama aku simpan .
sehingga benda yang ingin sangat aku lupakan .
aku buka kembali, aku kenang kembali ..

Apakah patut ?
atau sebenarnya niat kau kembali hanya untuk .
mempamerkan kebahagiaan kau selama ini ?
terima kasih .

aku masih menanti .
apa tindakan kau seterusnya.
aku sudah apprve kau .
tapi malang . bila mahu mulakan perbualan yang telah lama tertangguh .
orang lain disana.
itu yang buat aku makin tertekan .

tolonglah AMG . Aku takut ingat memori dengan kau dulu .
ketika aku Terlalu cintakan kau ...
kini memori itu terungkap kembali ...
ada suka dan duka yang aku tahan .

entahlah . bila memori lama terbuka kembali .
aku terduduk diam .
dan hanya mampu bermohon pada Tuhan untuk beri aku kekuatan .. :)


No comments: