Luahan Rasa Hati

Saturday, October 23, 2010

menangis sendirian...


aku terfikir adakah aku tidak diundang dalam persahabatan ini?
seolah-olah aku mengangu persahabatan mereka.
Tapi salahkah aku juga menanggap korang sahabat aku ?
aku tahu aku tak layak bersahabat dengan korang.
aku tahu aku teruk, jahat.
ramai tak suka aku.
tapi aku cuma menjadi diri aku sendiri.
beri aku peluang untuk dipimpin kembali.
aku ingin berubah.
bila aku berkawan dengan kau,
kau bimbing aku ke jalan yang benar.
Tapi aku lupa kau ada sahabat kau sendiri.
ku hanya menumpang kasih.
kau tahu aku cemburu melihat kau dengan mereka.
KENAPA bukan aku disisi itu?

*air mata turun dengan lebat.

Aku cemburu, kenapa ini harus aku fikirkan.
Ya ALLAH, aku ingin sahabat yang sentiasa bersama aku ketika aku memerlukannya.
Ya ALLAH, Jika dia memang sahabat yang aku cari selama ini, satukan kami.
kau ketemukanlah aku dengan sahabat yang MEINGATI, MEMBINBING DAN MEMBAWA AKU
SENTIASA DEKAT DENGANMU...

No comments: