Luahan Rasa Hati

Saturday, October 15, 2011

Kalau dah Sex Male ...

Dulu sebelum bercinta macam-macam cara .
kau usahakan untuk pikat hati aku .
itu lah , inilah ....

Dan akhirnya kau berjaya tawan hati aku .
memiliki separuh jiwaku .
kau takluk fikiran aku .
dan kau buat aku sayang dekat kau .
dan itu juga paling parah untuk aku terima .
aku takut untuk jatuh sayang dekat orang .
sebab bukan mudah untuk aku lepaskan dia pergi ...

Setelah itu ,
beberapa hari indah .
dua-dua seolah berada di awangan .
dunia seolah milik kita.

Beberapa minggu berlalu .
kau mula tunjuk sikap sebenar kau .
aku sabar . dan terus bersabar ...
dan satu kelemahan aku .
aku cepat bosan ,
kalau kau tak reti ambil hati aku .

beberapa bulan berlalu .
aku dengar cerita.
kau ada scandal belakang aku .
aku tanya kau .
kau cakap tak .
kau ingat aku BODOH ?
aku cari cara,
aku siasat untuk kepastian .

dan ternyata,
kau memang jantan .
tak cukup satu .
Hilang kepercayaan aku dekat kau .

dan sekarang aku mohon !
Tolong Lupakan aku .
dan serahkan Hati , Jiwa, Fikiran dan sayang aku ..
Its over =,-

No comments: