Luahan Rasa Hati

Thursday, October 13, 2011

Detik 11 malam ...

Detik ini ,
aku menanti dia .
mengharapkan ada panggilan dari dia .
berita dan khabar dia disana..

kerana selalunya detik ini .
dia akan muncul .
membuat malamku penuh dengan belaian dia .
dengan rasa cinta daripada dia .

tapi sudah 3 hari berlalu .
detik ini buat aku rasa takut dan sunyi .
dia masih tidak muncul-muncul .
apakah ini hukuman dia untuk aku ?
sayang maafkan aku .
bukan niat aku .
aku cuma mahu berbincang .
bukannya letak terus keputusannya .
dan kau juga aku cepat sentap .

akhirnya dua-dua menanggung Derita Merindui .
aku tunggu kau sayang hingga Ahad ini .
aku harap kau akan muncul !
apa aku cakap itu bukan benar.
aku cuma mahu menguji .
tapi malangnya ..................................................


#Aku ditinggalkan sendiri menanggung pedih sendiri
seminggu aku terubang-ambing ...

No comments: