Luahan Rasa Hati

Tuesday, October 11, 2011

Cinta itu buta...

Nama Dia Firdaus .
nama yang aku ingat sampai sekarang .
Ciinta dia amat bernilai dimataku ..

Satu hari kami berjalan dibawah sinaran bulan .
aku lihat wajah dia samar-samar dimataku .
Senyuman dia , buat aku lemah disisinya .
Tangan dia mengengam erat tanganku .
aku berjalan sambil membelai-belai jarinya ..
itu tabiat aku .
suka bermain dengan jarinya .

Dia membawa aku duduk di bangku menghadap Tasik .
ramai pasangan disitu berasmaradana di bawah rembulan .
Dia mula meluahkan rasa hatinya padaku .
sudah lama aku tidak bersua dengannya .
dan kesempatan ini .
aku rindu mendengar dia meluahkan rasa.

tapi tiba-tiba aku dan dia digangu .
oleh satu lembaga .
yang tiba-tiba datang .
nak menucuk mata dia dengan garfu ..

aku menjerit sekuat hati .
pelik dan terkejut dengan apa yang berlaku di depan mata.
rupanya dia orang gila .
yang suka mencari mata si pencinta.
untuk membuktikan CINTA ITU BUTA ...


#Imaginasi aku makin Menjadi ... haha :D

No comments: