Luahan Rasa Hati

Wednesday, September 28, 2011

SuperWoman ...

#Aku ingin sekali menjadi penyelamat .
selamatkan orang yang dalam kesusahan .
tapi orang selalu cakap aku nieyh hanya penyibuk......

#aku ingin selamatkan orang yang dalam kekecewaan .
teringin nak jadi harapan baru dalam hidup orang .
tapi aku selalu berusaha separuh jalan ..

#aku ingin selalu memberi dan menghulur semampunya .
kalau kau susah aku sentiasa ada disisi kau .
tapi aku sendiri tak mampu nak memberi apa2 ..

#aku ingin sekali jadi yang terbaik untuk semua .
berbudi dengan ramai orang .
tapi orang selalu nampak silap aku jew ...


Boleh ke aku jadi SuperWoman ? untuk menyelamatkan hati dan perasaan orang ? sedangkan aku sendiri masih bermain perasaan dengan orang lain . Mampukah aku membahagiakan semua orang jika hati ini ada satu sahaja untuk dimiliki ..... Tolong jangan buat aku keliru . Aku tak reti menolak kasih yang datang , jadi jangan menghukum aku dengan kelemahan aku ini ........

No comments: