Luahan Rasa Hati

Friday, June 10, 2011

rindu K.I.T.A ;( (eylia, nisha, nabila)


antoniotarin | on weheartit

sejak akhir-akhir nieyh .
aku rasa jauh dari sahabat-sahabat ku .
walau secara realitinya jarak kita memang jauh .
aku terlalu rindu kan kita .

Aku masih ingat saat kita senyum gembira .
ketika kita meluahkan rasa hati masing-masing .
waktu kita sentiasa meluangkan masa bersama-sama .

aku rindu waktu itu .
terlalu sangat-sangat .
Aku cuma mahukan kita sentiasa bersama dan tak akan putus hubungan .
tapi niat itu tak akan berhasil .
kalau seorang sahaja yang bertindak .
tapi yang lain duduk diam dan mengharap yang disini datang .

Sahabat , aku rindu KITA .
walau jarak kita semua jauh .
korang sentiasa dalam hati aku .
dan doa aku untuk kalian tak pernah putus-putus ku panjatkan .

Terima kasih untuk menjadi sahabatku selamanya...










No comments: