Luahan Rasa Hati

Saturday, June 11, 2011

Biar jejak itu menjadi misteri ..

The most definitely incredible! (:

aku cepat rimas pada manusia yang suka mendesak .
dan tidak habis-habis mengatur segala perjalanan ku .

aku punya pendirian .
aku punya jiwa dan hati sendiri .
yang aku mahu gembirakannya .

kau siapa nak mengatur dan mengugut aku untuk sekian nya ?
aku tak gentar pada manusia seperti kau .

aku hanya takut TUHAN !

kau siapa ? nak mendoakan keburukan .
dan mahu menyumpah seranah perjalanan masa depan ku ?
Tuhan tak akan memakbulkan doa kau itu .

Kau tidak mengenali aku ?
dan kau tak tahu siapa aku .
aku misteri di sisi kau .
dan aku tak mahu kau tahu .

sebab kelak kau sedar bahawa ,
gadis seperti ku sukar untuk dijumpai .

dan kau lambat juga bodoh .
kerana melepaskannya .

aku akan tinggalkan jejak misteri ini .
agar kau tidak terus mencari jejak ini ..

selamat tinggal kekasih separuh masa.
aku mahu kembali pada kehidupan ku ini ....




No comments: