Luahan Rasa Hati

Sunday, May 22, 2011

Jangan pernah ada kesesalan .

Fashion HedonismUntitled

Beberapa detik ketika itu ,
aku ditinggalkan lagi.
perit .
sakit .
kecewa.
sedih.

pelbagai perasaan dan rasa ,
terpaksa aku rasai .
namun perlukah aku rasa kesal,
mengenali dia ?
mencintai dia ?
percayakan dia ?

kekasih aku berada di sebuah perjalanan hidup .
maafkan aku jika selepas ini kenangan kita .
aku dah padam dan buang jauh-jauh .

betul kau cakap .
jangan bermain dengan janji .
sebab kita tahu, kita hanya merancang .
tak perlu ada rasa sia-sia atau kesal .


Tapi apa yang ingin aku luahkan .
dan berterus terang ,
bahawa aku cuba lakukan yang terbaik ,
untuk menyelamatkan perhubungan ini .
namun kau anggap aku seolah .
mendesak dan membuat kau rimas .

aku cuma belajar dari kesilapan .
yang telah kita lalui sebelum ini .
aku hanya mahu ianya .
tidak berulang lagi .
namun ternyata usaha aku kau tak faham .

jadi pada saat ini .
aku berazam dan akan belajar .
melupakan segalanya .
dan tak akan kembali ke belakang lagi .
aku dah serik dan puas .
melalui segala ini .

untuk diri ku .
ingat pendirian mu .
"lelaki yang baik untuk wanita yang baik"
dan apa yang kita buat itu yang kita dapat.

aku belajar dari kesilapan .
untuk keberapa kali lagi .
tapi inilah perjalanan dalam cerita ku .
kita belajar dan terus belajar .
dari pengalaman yang kita lalui.

untuk terakhir kali nya .
Kisah janji dimungkiri lagi ...


p/s : dalam bercinta aku betul2 ambil serius .
dan tidak pernah berpura-pura mencintai .

*aku belajar melupai kau ...



No comments: