Luahan Rasa Hati

Sunday, May 22, 2011

bila hati mula tertarik pada mu ...

d on Twitpic

Kita hanya manusia biasa ,
perasaan dan tarikan terhadap seseorang .
adalah satu keadaan normal bagi setiap insan di dunia .

Sudah menjadi lumrah kehidupan ,
setiap perkara Tuhan sudah mengatur dengan sempurnanya .
kita dilahirkan berpasangan .

lelaki ada perempuannya .
betina ada jantannya .
baik ada buruknya .

itu lumrah kita kena terima segala yang telah di tetapkan .
Jadi tak mustahil untuk aku bagi tahu pada semua .
bahawa aku mula tertarik pada Sang Adam .
yang mampu membuat aku kagum dan hormati dirinya .

namun malangnya .
Sang Adam itu hanya imaginasi yang hingga kini .
aku belum ketemu nya lagi .

aku percaya pada takdir dan jodoh Tuhan ...



2 comments:

Musyirah :) said...

best pulakk! terbaik ler

yaya said...

hehe :) Tq dikk.