Luahan Rasa Hati

Wednesday, January 26, 2011

apa salahku ?

A s b u r y S u i c i d e
aku tegur dia untuk sekian lamanya,
hati aku sudah tidak tahan lagi.
kenapa kau memperlakukan aku begini.

aku kejar kau,
aku tak mahu kau tinggalkan aku,
kenapa kau cuba untuk lari,

aku pengang/gengam tangan kau,
hati resah bila hilang kau,
kenapa kau tak tahu apa yang aku rasa,

kau kata aku yang bersalah,
kau kata aku punca segalanya..

aku binggung,
tiada kata,
SALAH AKU ?
apa? berikan aku jawapan.
tak terdaya aku tahan perasaan ini lagi,

sakit,
perit,
terseksa,
menagis aku sendirian,
memikirkan silap sendiri,

Tolong "A" , berikan aku jawapan.
aku mahu tahu,
silap aku,
aku mahu belajar,
untuk memperbetulkannya !

Ya ALLAH , kembalikan situasi yang aku rindukan untuk bersahabat denganya.... T_T

The story of Anabelle Enlove


No comments: