Luahan Rasa Hati

Monday, January 24, 2011

Aku cuba pulihkan keadaan ...

a slice of sun
tayloralexandra.tumblr
Suatu masa,
aku terpaksa menempuh suatu keadaan ,
dimana banyak masa serta hari-hari aku,
aku habiskan disana,

tapi keadaan yang aku lalui,
bukan lah satu detik kegembiraan,
kerana semua dengan urusan masing-masing.
aku sedih.
Dulu katanya suatu keluarga,
sentiasa berhibur bersama,

namun kini,
semua berubah ,
apakah kerana perubahan hormon,
jadi semua fikir sudah dewasa,
dan tak mahu fikir tentang perasaan org lain .

Kenapa perlu bermusuhan ?
kita dalam satu kumpulan,
aku tak mahu jadi
orang atas pagar,
aku akan cuba pulihkan keadaan ,
Agar semua kembali Sempurna....


YA ALLAH , sesungguhnya kau lebih mengetahui atas segalanya,
Aku mohon kau pulihkanlah keadaan kami semua,
agar saling berkasih sayang dan bekerjasama,
Sesungguhnya TIADA DAYA DAN UPAYA HANYA mu YA ALLAH .... :(

No comments: