Luahan Rasa Hati

Tuesday, December 28, 2010

mungkin kau tidak pernah peduli...

Sparks Fly
Bila saat kepergiaanmu,
Aku merasakan keberatan untuk melepaskanmu,
Namun aku merelakannya.
Dengan bersangka baik,
hubungan kita akan kekal sebegini...

Pada mulanya,
semua berjalan lancar,
Tanpa ada masalah yang timbul .
Kita saling berjumpa,
melepaskan keriduan.

Tapi.....

Inilah liku kehidupan,
kita diuji,
kau semakin menjauh,
Tapi aku disini masih menanti.
mungkin disebabkan jarak kita yang jauh,
menyebabkan hubungan kita semakin renggang.
kau sentiasa mencari alasan ,
untuk berjumpa.

bila bersama rakan kau yang disana,
sentiasa ku lihat boleh kemana.
Apakah kau sudah melupai aku ???
and all she wants to do is dance ♥
Aku cubaa menyimpa rasa ini,
seperti tidak berlaku.
Aku cuba selamatkan persahabatan kita.
namun ianya ibarat telur dihujung tanduk..

Hanya aku yang usaha,
tapi kau hanya memandang aku sebelah mata.
Tiada lagi perkhabaran.
Tiada lagi kerinduan,
yang diucapkan...

Aku simpan rasa ini seorang diri...
Magic

Dan aku syukur,
Tuhan itu maha adil .
Setelah sahabat yang baik pergi,
Dia beri aku YANG TERBAIK ...

Kita mesti bersangka baik pada-Nya..

kepada sahabatku.
Aku masih mengharapkan ikatan persahabatan kita ini,
tidak akan pernah putus.
Walau kita berjauhan,
Aku harap kita masih lekat dihati.......



No comments: