Luahan Rasa Hati

Wednesday, December 1, 2010

i'm not ready to face it !

World to Luisana♥

Bersediakah aku ?
Hadapi tahun hadapan ?
Tahun yang menguji,
serta menentutkan masa depanku ?
aku takut. Harapan aku musnah !

Boleh aku lari ?
Boleh aku sendiri ?
Boleh aku sembunyi ?
Atau boleh masa berhenti ?

Tapi ini semua hanya khayalan.
aku kena tempuh semua ini..

Keperitan dalam kegagahan.
Kesedihan dalam keegoan !
Kesusahan dalam ketabahan.
Kepayahan dalam keberanian .

Aku tak boleh lari,
aku tak boleh sendiri,
Aku juga tak boleh berhenti kan masa !
Siapa aku, aku tidak punya kuasa !
Aku harus lalui semua ini,
masa-masa yang mendatang.
Begitu banyak menguji aku,

Tapi ini baru dinamakan kehidupan.
Tanpa cabaran atau dugaan.
Hidup ini suram.
Tidak akan wujud rasa sedih, marah atau kecewa.

Apa yang aku harapkan,
Semoga masih diberi kekuatan, ketabahan serta kecekalan
menghadapi masa mendatang....


No comments: