Luahan Rasa Hati

Tuesday, November 30, 2010

Terima kasih YA ALLAH :)

Tumblr
kenangan pada masa itu,
akan sentiasa ku ingat.
Waktu kita semua bersama-sama.
Aku dapat kenal erti sahabat bersama mereka.

Kini aku sedar,
Kasih sayang yang dikejar kerana ALLAH SWT itu,
lebih indah daripada sahabat hanya di dunia.
Terharu aku, juga malu terhadap empunya Kuasa.
Apa lagi yang tidak sempurna diberi oleh-Nya.

Persahabatan yang terjalin membuat ku rasa seolah-olah,
berada dalam ketenangan.
Namun aku bukan seperti kacang melupakan kulit.
Sahabat yang lain masih aku sayang.
dan Aku mahu Sayang aku kepada mereka.
adalah Kerana SAYANG AKU PADA ALLAH .

Terima kasih Ya ALLAH,
kau pertemukan aku dengan mereka,
yang boleh bersamaku berpimpin tangan menuju rahmat-MU :)
Aku sayang sahabatku selamanya. INSYALLAH :)




No comments: