Luahan Rasa Hati

Sunday, October 31, 2010

wish-to-put-on-my-sweetest-smile.

aku rindu..


1.Drama dan cerita lalu..

masa tak mungkin berulang
hanya kenangan yang mungkin diulang tayang


2. dia yang begitu indah..

aku hanya pemerhati..
namun setiap kali itu aku memuji


3. waktu kawan yang ada di sisi aku ketika sedih..

jika aku juga mampu melihat tangisanmu
pasti kau tidak kan derita sepertiku


4. Kekasih gelapku, kemanakah kau hilang...?

hati.. di mana senyumanmu??
hati.. panjangkah rajukmu??


5. teman.. sahabat.. rakan..

sering kita bersama
tapi kini.. aku hilang dalam masa..


6. air mata muhasabah

semakin kontang..
semakin menghilang..


7. jiwa yang merindui kasih sayang TUHAN

sebenarnya aku yang buta
bukan kasih-Mu tak kunjung tiba


8. sabar dan syukur.. pada musibah dan kurniaan

bibir hanya tahu bicara
hati tak tahu melaksana


9. menggembirakan yang lain

aku semakin tak peka
pada hati terguris dan terluka..


10. kebaikan dan keimanan yang memimpin hati

kerna aku yang mengotorkan hatiku..
menggunakan jari kerdilku..

sekian..

doakan aku menemui kebahagiaan yang hilang

No comments: