Luahan Rasa Hati

Sunday, January 5, 2014

Asssalamualaikum 2014 ...


Tahun baru,
Jiwa baru,
Semangat baru.

Aku mahu buang segala rasa yang menyerabutkan kepala.
Aku cuma mahu fokus pada satu perkara.
Akhirat!

kerna rasa yang serabut ini.
hanyalah dunia, dunia ...

lebih baik.
aku kumpul pahala.
berjuang demi agama.
dan bersahabat dengan mereka yang memberi aku semangat untuk berubah.
dan mengingatkan aku tentang akhirat.
kali ini.
aku jadi penting diri.
aku mahu berkawan dengan mereka yang memberi manfaat.
dan terus berada disisi saat susah dan senang.

Cita-cita harus ku capai.
Cinta harus ku pendam.
sayang harus berkekalan.
dendam harus di padam.

Selamat Menjalani Tahun baru dengan azam baru.
hidup perlu pandang kehadapan.,
kisah lama kita padam dan jadikan teladan.

Bismillahirahmanirahim ......................


No comments: