Luahan Rasa Hati

Friday, June 7, 2013

My bad!


Kejamnya aku !
Jahatnya aku !

Hati meronta-ronta nak bikin dia gembira ,
nak potong kek bersama-sama ,
nak beri ucapan panjang berjela ,
nak bagi sesuatu untuk buat dia terharu ,
nak buat dia ingat apa berlaku di hari dia berumur baru ..

tapi ......................

aku diamkan diri ,
pekakkan telinga ,
berpura macam tiada rasa ,
tipu tak tahu apa berlaku ,
larikan topik tentang ulang tahun kelahirannya ,
dan paling jahat .
sampai sekarang aku tak bertindak apa .

kawan baik ke macam ni ?
aku rasa aku lah kawan paling celaka !
bodohnya aku .
layan sahabat begitu!


Tak tahu kenapa aku begini .
aku dikuasai emosi .
emosi menyuruh aku bertindak begini ,
tapi akal aku mahu aku bertindak dengan penuh kasih sayang .
tapi aku tak mampu nak lari dari emosi diri ...

sahabat aku minta maaf.
tolong maafkan aku ... :(
kerana tak mampu jadi sahabat yang terbaik buat kamu!





No comments: