Luahan Rasa Hati

Friday, February 15, 2013

Suatu Ketika Dahulu...



Kehadapan kamu yang telah lama pergi dari hidup aku , semoga lebih bahagia bersama si Isteri yang kamu pilih itu. Sugguh diri ini merindui kamu..


Kamu,

Aku tak tahu kenapa aku masih tidak mampu melupai kamu, sedangkan sudah jelas kamu melukai hati aku. Tapi aku masih ingat setiap detik yang kita lalui bersama. Apakah aku masih dibelengu dalam bisikan cintamu? kamu yang salah yang buat aku cinta sepenuh hati tapi akhirnya kecewa yang aku perolehi. Bila aku sunyi, bila ada saja benda yang bikin aku ingat dekat kamu. aku terduduk termenung mengenangkan kisah kita.

Aku rasa aku dapat jawapan dari persoalan kenapa aku tak mampu melupai kamu, ianya kerana aku masih berpegang pada janji yang kamu ikatkan pada aku dulu . Di mana aku sanggup kamu selama 3 bulan demi membuktikan yang aku mampu jadi kekasih yang terbaik buat kamu. Tapi apa yang aku dapat setelah itu cuma sia-sia. Manis sungguh janji-janji kamu dulu, hingga aku lupa untuk berpijak di bumi yang nyata.

Kamu,

rasanya, aku akan tetap begini sehingga aku tak jumpa seseorang yang bisa cintai aku lebih dari kamu. Hanya itu penyelesaian untuk masalah ini, dan hanya itu yang mampu aku lakukan setakat ini.

Terima kasih kamu, biarkan aku hidup dalam dunia imaginasi yang patut kamu sertai sekali. Tapi malangnya kamu telah tinggalkan aku dengan sesuatu yang aku tak sangka akan jadi begitu.. Tapi siapa aku , DaripadaNya yang maha berkuasa atas segalanyaa.

Ini semua berlaku kerana Dia tahu, apa terbaik buat kamu dan juga aku..


          yang di khianati ,
                                                                                                                                     Aku.