Luahan Rasa Hati

Tuesday, January 22, 2013

Tuhan Jagakan Dia........


Dia jauh dari aku sekarang,
mungkin dia perlu masa untuk tenangkan hati dia,
kali terakhir jumpa aku tinggalkan dia sendiriian di perpustakaan,
bukan kejam cuma terlalu kepenatan..

itu kali terakhir aku lihat senyuman kau,
aku bercakap dengan kau,
aku lihat kau.

besoknya kau tak datang atas sebab ada appointment dengan doctor,
aku risau,
aku sendiri,
malam itu aku dapat sms dari kakak kau,
dia bilang kau sakit,
dan akan berehat dua bulan.
tanpa khabar berita dari kau,
aku hanya tahu sekarang kau kat Pahang.
moga-moga kau sentiasa dalam lindungan Tuhan.
aku rindu,
sayang kau kawan.

moga cepat sembuh,
dan kita kembali berjuang bersama-sama di sini yew! :(


p/s : Zaty get well soon and I know you strong enough to face all this :)