Luahan Rasa Hati

Saturday, December 29, 2012

Bila Tahun 2012 telah berakhir ...


Masa berlalu sederas air ..
apa yang berlaku sepanjang tahun 2012 ini telah banyak mengajar aku untuk jadi lebih matang ..
aku belajar erti hidup berdikari ..

banyak pengalaman yang membawa satu kenangan manis .
berkerja di tadika yang mana aku jumpa jiwa kanak2 aku disitu ,
dapat tawaran ke Politeknik , bertemu kawan-kawan baru ,
dan mengenali apa mahu diri ,
kini berada di  Shah Alam teruskan usaha mencapai cita-cita yang di dambarkan ...

semoga segala amalan aku sepanjang tahun 2012 ini diterimaNya .
dan semoga Tahun baru ini aku mampu menambah baikkan perilaku diri .

sekarang Tujuan hidup untuk meraih SyurgaNya .
seimbangkan dunia dan akhirat .

"Ya Allah , Berikan lah pertunjuk agar terus berada dalam Rahmatmu .
bersihkan hatiku dari segala kotoran dan berikan aku ketabahan menepuhi
kehidupan ini , Sesungguhnya tiada daya upaya melainkan kekuasaanMu" ...