Luahan Rasa Hati

Sunday, May 13, 2012

Selamat hari ibu .. saya malu !


Aku ini penakut .
atau erti kata lain aku pemalu.
sangat malu untuk meluahkan sesuatu secara bersua muka .

Aku hanya berani ,
di alam maya .
malangnya ummu ku buta IT !
aku tak menguntuk tapi itu kenyataan .

jadi aku harap satu hari nanti ummu akan pandai juga .
setelah di ajar aku mungkin .
tapi aku panas baran .
susah nak ajar orang tahu
walaupun cita-cita nak jadi cikgu .
terukkan ? tapi itu tetap kenyataan yang patut di terima ..

jadi di sini aku nak ucap "Selamat Hari Ibu"
dekat ummu .
even dia tak tahu !
tapi Allah tahu kan ?
:)

atau sebenarnya tak perlu ucapan , cukup dengan balasan perlakuan .
setiap hari adalah hari ibu , jadi hargailah mereka semasa mereka masih hidup .
aku sayang ummu , even aku ini anak dara dia yang sangat pemalas tahap dewa..
tapi ummu memahamiku , atau sebenarnya ummu sakit hati ngan aku eh ? hmmm
Mana ada mak tak sayang anak kan ? hehe .
LOVE YOU UMMU !

You are the perfect mother for me in this World !
thank you Allah , to give me mother like UMMU :)


p/s : kalau nak cerita jasa mak kita , sampai bila2 tak akan habis cerita. 
 jadi cubalah sedaya upaya membalas semampunya untuk ibu kita .. 

No comments: