Luahan Rasa Hati

Sunday, May 6, 2012

Aku fikir ianya telah berakhir ..


3 hari lepas dia pulang , 
kepulangan dia aku pelik . sebab dia janji hujung bulan mei ini .. 
ternyata ada musibah yang menimpa pada ahli keluarganya .. 

dapat aku lepaskan rindu yang mengila . 
terima kasih sebab cari aku dulu setelah kembali . 
nampak sangat rasa sayang awak itu tahu . 

saya tanya , untuk kepastian . 
adakah sampai bulan mei ini semua akan berakhir ? 
kita tak akan menjauh lagi . 
tanpa khabar selama 2 bulan ? 
arhhh ! 
jawapan dia buat aku lagi sakit .. 

dia bilang . 
sabar sayang ini dugaan buat kita . 
bertahan lah sehingga hari raya nanti .. 
dan patah seribu hatiku .. 
bukan apa . 
aku sedih untuk berjauhan dari dia .. 

tapi aku yakin . 
pasti ada hikmah buat aku dan dia . 
dan mungkin Allah akan membalas dengan ganjaran yang lebih besar .. 

sungguh walau awak jauh di mata , tapi tetap dekat dihati . 
This song , will tell you what i will do for us . 
i will never give up on us baby .. 


ku akan terus menantimu sayang "Noriman" 

full on love - you future wife (yaya comel) ! 

No comments: