Luahan Rasa Hati

Wednesday, May 9, 2012

Aishiteru :)



Andai perpisahan menghiris perasaan...
Mungkin pertemuanlah penawar berkesan...
Andai kerinduan merantai menawan..
Lihatlah rembulan.....sinar itu bertanda sayang.. #copy 

Walau banyak cubaan yang telah kita lalui , 
aku dan kau masih mampu bertahan . 
Walau kadang-kadang rasa putus asa itu terbit dalam jiwa kita , 
namun kita sentiasa beri semangat antara satu sama lain  . 

Aku menanti ganjaran atas segala yang kita telah lalui ini , 
Terima kasih atas segala kesabaran kamu , 
Terima kasih atas segala usaha yang cuba kamu lakukan . 
Terima kasih kerana masih bertahan dan mencintai aku .. 

Ini lagu yang awak suka , 
tapi cukup buat saya termakan dengan lirik-lirik lagu ini .. 
Saya harap saya tak akan kecewa kan awak ! TAK AKAN ! 


No comments: