Luahan Rasa Hati

Saturday, April 14, 2012

Cinta monyet ..


Terima kasih monyet , sebab ajar aku bercinta . 
hmmm . 
kenapa di panggil cinta monyet ? 
aku pun pelik . 
tapi aku punya satu kisah cinta, 
mungkin Cinta pertama . 
fuhhhh .... 



Bermulanya ketika itu , aku berhijrah dari satu kawasan perumahan baru , 
aku jadi bebas . Aku berkawan dengan semua orang . aku bergaul bebas . 
aku kenal dia ! 

AAG :) ouh my dia jejaka idaman aku ketika itu . 
tiap2 hari aku hilang bayang . bila dia ada disisi aku . 
aku sesak nafas , dengupan jantung aku terhenti .. cinta dia memang parah sioot ! 

macam-macam aku buat untuk jadi perhatian dia , tapi siapalah aku ini ? 
tiada rupa . tiada tarikan . 
aku syok sendiri ... 
memang sungguh syok sendiri... 

jadi akhirnya aku mengalah . 
dan cerita itu tamat dengan sendiri . 
tapi aku bangga dengan diri sendiri , 
sebab bersungguh bila bercinta.. 

kau memang rugi hilang aku ! 
memang rugi kowtt ! 
k bye . 

No comments: