Luahan Rasa Hati

Tuesday, September 13, 2011

Antara dua ...



:D
# Keliru dengan hasrat di hati ...
antara dua pilihan .
kau dan Dia .
*kau selalu tiada bila diperlukan , berbading dia ...
*kau mahu di manjakan . dia seorang yang bertanggungjawab ..
*Kau masih muda untuk ku . Dia cukup matang untuk dimiliki ..
*kau sering membuat ku terluka . Dia sering mengubat duka ku ..
*Disamping kau aku sedih kadangkala . Bila dengan dia , dia sering membuatku tersenyum ...
*Kau buat aku jatuh cinta dengan suara kau .
Dia membuat aku rindu dengan cara yang sangat istemewa kau melayanku ..
*Kau .............................................. dan Dia.............................................
Hadir pada masa yang sama , detik yang keliru ...
Rungsi aku bila dua hati mengharapkan Satu CINTA ... ....

P/s: Perlu ke aku buat solat istikarah ?

No comments: