Luahan Rasa Hati

Monday, July 25, 2011

Tiba masanya kita semua akan sedar ...

The Way Things Just Happen To Be .

Sedar yang kita perlukan dia .
Sedar bahawa dia penyeri hidup kita .
Sedar untuk bertindak lebih bijak .
sedar supaya tidak mengikut kata hati sahaja.
Sedar bila kita gagal berusaha .
sedar yang selama ini kita syok sendiri .
sedar kerana kita mahu sedar .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tapi sudah cukup sedarkah aku ?
bahawa peperangan semakin menghampiri ?
aku harus bersiap sedia .
segala senjata harus aku keluarkan .
tiada lagi latihan .
tapi persiapan yang pastikan aku menang .
bukan tewas untuk beberapa jam .
ini satu perjuangan menentu masa depan .

*ayuh ! bangkit . orang keliling tahu kau boleh berjaya .

p/s : "Realitinya , aku masih belum cukup
sedar tentang itu" #SPM...

No comments: