Luahan Rasa Hati

Tuesday, July 19, 2011

Detik tadi bila dia bercerita ...

fuck

Indah , atau perit , atau kita bangga ?
hmmm .
keliru , serabut , tak tahu .

setiap kali 2 pasang mata ini bertentang .
mesti wujud rasa dulu .
waktu kita berkasih sayang .

rasa ini tak boleh hilang .
dah cuba .
tapi payah .
sebab cerita cinta kita terlalu indah dahulu .

tapi bila ada yang meluahkan rasa tentang dia .
aku cemburu ?
adakah wujud lagi rasa itu .
bodoh ! Bodoh !

aku bodoh !
mengapa boleh bermain perasaan dengan kau dulu .
cuba kalau tak ?
mesti sampai sekarang kita masih bersahabat .

tapi perasaan ini .
aku tak dapat nak halang .
ianya hadir semula jadi .
bila kau terlalu prihatin terhadap aku .
aku kaum hawa.
lemah ...

entahlah .
aku harap bila habis sahaja tahun ini .
kita berdua juga akan hilang .
dalam dunia masing-masing .
dan tak akan bertemu lagi ...
mungkin :(


No comments: