Luahan Rasa Hati

Tuesday, July 12, 2011

Bila kita hanya mahu mendiamkan diri ..

LoveQuotesRus
# Entah . Bosan . Menyampah .
kenapa bila tengok muka kau .
pelbagai perasaan terbit dalam jiwa dan hati .
sampai bila ?
selamanya ...
tidak mungkin .
aku ada berapa bulan lagi untuk duduk sama tempat dengan kau .
untuk mengadap muka kau tuh .
lepas nieyh kau dengan haluan kau .
dan aku dengan perjalanan hidupku .
tak akan lagi kita bertemu ?
*tiba-tiba rasa sedih ..
macam mana lepas tuh ?
kita hilang perhubungan .
kau akan lupa aku selamanya .
sedangkan aku ?
masih simpan memori terindah kita bersama.
Ya Allah . sakitnya hati bila kenangkan nanti .
entahlah .
biarlah kalau itu dah takdir kita kan .
aku terima.
kerana aku percaya bahawa ,
ALLAH tahu apa yang terbaik buat kita ..


p/s: "A" kenapa kau benci sangat aku weyh ?

No comments: