Luahan Rasa Hati

Thursday, July 14, 2011

Beribu sesalan ...

if nothing goes right,go left
# Hati bila diberi pada seseorang .
dengan ghairahnya aku memberi .
tapi malang bila ianya dipermainkan .
rasa mahu pergi jauh dari sini .
dan menyendiri .
Namun cinta sejati itu masih belum aku temui .
aku bangun bangkit dari rasa sakit ini .
mencuba-mencuba lagi .
hingga penat hati ini di tukar ganti .
bahagianya bila mencintai .
seksanya bila mahu melupai .
dan sebenarnya setiap cerita cinta itu .
aku simpan dalam memori .
supaya aku belajar dari kesilapan .
agar tidak lakukannya lagi dalam hubungan yang baru .
nak mencari yang sempurna itu Payah .
sekurangnya setiap yang hadir itu aku hargai .
dan mencuba jika benar dia cinta sejatiku .
beribu sesalan tidak mungkin .
terpahat dalam hati ini .
jika memang dia tercipta untukku...


p/s : Aku berulang kali mainkan lagu
yang menceritakan rasa aku
terhadap "A". Aku rindu kau !

No comments: