Luahan Rasa Hati

Tuesday, June 28, 2011

harapan cuma tinggal kenangan ..


inspiring-pictures.com

# Sedar , sedar ianya semakin hampir .
Aku masih duduk dengan tenang .
Tanpa memikirkan startegi yang berkesan .
Kenapa ? fikiran sedar .
malangnya fizikal tidak bertindak .
mungkin kerana virus malas .
sibuk menyebarkannya ke seluruh pelusuk tubuh.
sedar,sedar buang rasa malas itu .
ianya demi masa depan kau jugak.
entahlah . semakin aku menghampiri .
semakin aku bertambah malas.
Bimbang tak terkata.
adakah aku mahu harapan-harapan .
itu hanya cuma tinggal kenangan .
sedangkan aku boleh .
menjadikannya satu Realiti .
Aku perlu bangkit .
tiada siapa yang dapat bantu aku .
melainkan diri sendiri .
Sedar itu ..
walau setiap hari aku akan memandang .
tiga huruf itu .
aku pelik , kenapa getar tak muncul ?
tiga huruf masih belum membuat aku cukup takut .
takutkan lah aku weyhh ..


that only one thing ,
to always in my mind,
three words .
S.P.M ! ...

No comments: