Luahan Rasa Hati

Saturday, May 21, 2011

perlakuan kau, buat aku rasa "JERK"...

Tequila shots.

kalau tak suka, terus terang tak perlu berpura atau berlakon,
kerana ianya hanya menyakitkan hati aku sahaja .

perlakuan kau itu , membuat aku semakin nak jauh dan tak peduli .
tentang kau yang seperti kebudak-budakan itu .
kau pilih sendiri , aku dah berusaha membetulkan keadaan .
tapi kau tak pernah beri peluang dan harapan yang baru .

terima kasih kawan .

aku akan berjalan terus,
tanpa peduli kau dibelakang lagi...

untuk kau disana ...

Dalam kehidupan kita ini , kita harus menghargai setiap apa yang hadir dalam hidup kita kerana kelak , kau akan rasa kerugiaan kerana melepaskan seseorang itu . Oleh kerana yang Terbaik tak akan muncul untuk kedua kalinya ....


* aku bosan dengan sikap kau terhadap aku , tapi kerana aku manusia yang tahu rasa bersalah akan terus berusaha untuk membetulkan keadaan . aku ingin cepat pergi dari situasi ini ...


No comments: