Luahan Rasa Hati

Tuesday, April 12, 2011

Sayap Kiriku :)


weheartit, bilder ! (wimo)

walau aku pernah di uji ,
oleh Tuhan .
tapi itulah sebuah persahabatan .
ada pasang surutnya .
bila bertengkar,
berjauhan .
kita belajar sesuatu yang baru .
dan menghargainya ..

tapi aku tabahkan hati,
dalam mempertahankan persahabatan ini :)

Setiap manusia ,
punya baik buruknya .
bagi aku .
buruk dia ,
aku tutup .
baik dia .
aku tunjuk pada semua .

Tanpa dia,
tak mungkin aku sekuat ini .
dia banyak membantu ku .
kadang-kadang .
rasa menyampah tuh pun ada .
tapi kami sekepala.
dua-dua sebenarnya .
lebih "ANNOYING" :D

Terima kasih ,
NADHIRAH IZZATY ROZMAN.

kau sayap kiriku .
harap hubungan kita kekal selamanya .
dan Jalan cerita kita bukan hanya di Zaman persekolahan.
tapi bersambung , hingga penghujung Ceritaku :))








No comments: