Luahan Rasa Hati

Friday, April 1, 2011

Monolog perempuan emosi ..

ArtSchoolHeartThrob

aku bukan gila kuasa,
atau terlalu inginkan kesempurnaan ,

namun kau tahu ,
bila kau diberi kuasa,
kau harus gunakan sebaiknya .

dan,

kita juga,
boleh berusaha,
untuk mencapai tahap yang lebih sempurna .

aku emosi ,
hari ini .
melihat jawatan yang dipegang hanya kerana di lantik .
dan tak reti menggunakannya.

kau memang cetek fikiran .
mohon ampun .
aku agak emosi,
melihat wanita disebelahnya .
yang sebenarnya,
masih tidak sedar diri ,
bahawa dia lebih 'OVER'
dari segalanya .

biarkan ,
aku tak mahu ambil tahu ,
apa perasaan kau terhadap aku .
untuk apa aku kecewa sebab dia ,
perempuan "ANNOYING"...

HAHAHA ( gelak besar)
kerana terbayang lakunya ,
yang mencari perhatian semua ...


perempuan emosi ,
kini puas,
setelah monolog sendiri...




No comments: