Luahan Rasa Hati

Tuesday, April 19, 2011

apa yang cuba dicari ?

† pixie me †

hari ini ,
aku dapat tahu .
sesuatu yang buat aku terfikir.
mahu ketawa sebesarnya ( hahahah )

....................

*(nada sinis)


aku dengar ,
ada yang menyerbu blog ini .
katanya aku "MENGAIBKAN" dirinya .

boleh kau "buktikan" ?
ada NAMA kau di situ ?
tiada bukan .

jadi kenapa kau terasa ?
dan aku rasa orang lain tak tahu .
yang apa aku tulis tuju pada kau .

melainkan .
kau sendiri yang merasainya .
kerana apa ?
sebab kau tahu .
itu diri kau yang sebenar .

niat aku bukan mahu mengaibkan .
kerana jelas .
tiada tempapar namamu , serta gambarmu .
jadi manusia di luar .
tak tahu siapa kau yang sebenar .

kecuali .

DIRI KAU sendiri...

kau heboh bercerita pada yang lain tentang apa yang aku tulis .
sebenarnya ....
kau membuka "AIB" dirimu sendiri manusia ..


"Aku bukan ALIM ULAMA, hanya manusia biasa yang cuba dan berusaha menjadi yang terbaik kepada TUHANku"

P/s : aku tuju ini untuk mereka , yang rasa aku menulis nota untuknya . Terima kasih, dan Alhamdulilah kau memberi aku pahala ( kerana mengumpat ) ...








No comments: