Luahan Rasa Hati

Saturday, February 5, 2011

sebuah perjalanan kehidupan AKU ...

Piccsy :: Image Bookmarking :: you have them
ini jalan ceritaku ,
aku harap tiada yang menyerbu,
aku hanya meluahkan hasrat hati ,
kerana aku tidak tahu meluahkan pada yang bernyawa,

apa yang aku harapkan,
dari penulisan ku ini,
kau menghargai,
kau hayati,
serta kau fahami,
aku hanya wanita biasa,
yang terlalu banyak cabaran dan dugaan yang perlu aku tempuhi,

Just Breathe
aku hanya mahu merasai,
segala perasaan,
dari saat kebahagian,
hingga ke kesedihan,
aku nak rasa,
dan aku mahu kau tahu,
aku perlu tempuh segalanya sendirian .

ini hanya sebuah perjalan,
kehidupan aku,
yang aku catat suka dukanya .
di sini,

niat aku bukan mahu menjatuhkan,
memalukan manusia,
jika ada yang terasa,
atau yang terasa hina,
aku mohon maaf,
dari hujung rambut,
hingga hujung kaki,

kalau ianya berkaitan dengan dirimu,
bermakna,
kau amat penting dalam hidupku.
aku mahu kau faham,
luahan ini,
kerana aku tidak tahu bagaimana untuk luahkannya..

you only have one life to live (inspopictures)

Ini hanya sebuah perjalanan cerita.
yang aku harus lalui,
penuh cabaran dan dugaan,
yang aku catatkan disini,
agar kau mengerti kehidupan ku ini,
sebelum bertemu dengan Ilahi...

No comments: