Luahan Rasa Hati

Saturday, February 12, 2011

Kuna :))

Today
hye
Fathiah, apa khabar?
kuna, ada account YM ?
Kunazarudin@yahoo.com, email ym ke?
ada on tddy ?
Takde pun, kenapa?
Dah lama tak on YM :)
hurm, tdy i ade on
then
tersilap org kow
i ingat u
Hahaha, macam mana boleh jadi. Tapi, apa yang ditulis nama dekat atas tu?
kuna mas
haha
yekew ?
Kuna mas? Hahaha. Bukan itu, orang lain.
haha
kelakar.
ingat kuna tdy
wat malu je
Tahu takpe, hahaha. Dekat mana tu?
rumah je, selalunye ptg ade trainng netball. tpy
today takde. hee
Kenapa takde?
ckgu traing pnt. hehe
ehh. tkde jamming today ?
Jamming malam esok, tak sabar kot. Hehehe. You buat apa tu?
ouh. hurm. lawan ke ?
competition ?
Takdelah, berlatih je. Sebab dah lama tak jamming, bosan duduk rumah. You tak keluar ke?
ouh. ingtkan ade competition, sbb esok abg i ade battle of the band auw.
hurm, tak kuar lah.
pnat
Battle of the band? Dekat kajang tu ke?
hurmm, tak lah kat cheras
Oh, sebelum ni dekat kajang pun ada juga. Hye, kuna kena out dah. Maaf, later chat okay. Assalamulaikum :)
wsalam :)



*selesa berkawan dengannya. Seorang yang sopan dalam berkata-kata . Harap dapat bertemu Kuna untuk sekian harinya.. :)

No comments: