Luahan Rasa Hati

Thursday, December 9, 2010

Selamat Tahun Baru HIJRAH 1432 :)

Bottom of the Ocean
Sudah berakhir 1431 HIJRAH ?
Tanpa aku sedari,
masa berlalu tanpa menunggu aku,
aku lalai sedikit, aku rugi sebab tak dapat nak patah balik.
Seperti CD yang boleh aku rewind ! but not the time !
AKu renung kembali, Mengingati kembali,
apa yang telah aku lakukan sepanjang masa yang lepas.
Sesuatu yang bermanfaat ??
serta mendapat redha ILLAHI ?
Moga-moga ianya membawa kebaikan pada diri aku sendiri.
Aminn..


Tapi pada detik ini :)
Permulaan buku baru dalam hidup aku bermula.
Suatu penghijrahan pada diri aku sendrir.
Perlahan-lahan cuba aku lakukan.
Tak perlu aku senarai seperti Azam yang dulu.
Bagi aku biar aku Istaqamah dalam ingatan segala perkara itu.
Kerana aku takut senarai itu tidak menjadi kesan dalam diri.
Cukup hati aku simpan Azam tahun baru itu,
Serta doa beringan agar diberi kekuatan,
dalam memastikan azam tahun baru ini berhasil.
INSYALLAH...

SELAMAT TAHUN BARU,
SEMOGA AZAM KALIAN JUGA
AKAN BERHASIL SERTA
MENDAPAT BERKAT DARIPADA
ALLAH SWT... :)

No comments: