Luahan Rasa Hati

Friday, November 19, 2010

syukur alhamdulilah :)


Syukur segala puji bagi ALLAH SWT
sejak akhir-akhir ini aku dapat,
banyak khabar berita gembira bahawa
kawan-kawan aku sudah bertudung.
Syukur sangat-sangat,
Aku harapkan perubahan ini,
sebenarnya semata-mata kerana ALLAH,
bukan kerana fesyen betudung.
Aku harapkan ianya istiqamah.
dan berkekalan untuk kalian.

Tapi bertudung biar dengan cara yang betul .
Aku tahu aku tak layak untuk menasihati,
Kerana aku pun melakukan silap,
namun jika kita tak berkata-kata,
siapa lagi mahu bicara.
Kerana manusia tidak akan lepas daripada kesilapannya.
nasihat ini untuk diri aku juga.

Seperti seorang kakak bicara denganku,
" Pakai tudung ini wajib
dah tahu batasnya yang betul, tapi untuk lebih baik lagi bagus "
maksudnya sama seperti surah di atas.
Kita patut memastikan tundung kita dilabuhkan sehingga
bahagia dada. Untuk lebih baik pakai tudung LABUH :D

Sekian, semoga kita sentiasa mendapat
Rahmat dari ALLAH , dan berada di jalan yang benar.
aminnn...

No comments: